Forældre det vigtigste samarbejde

Vi samarbejder med forældre om en god start i Hyldehaven

Inden dit barn starter i Hyldehaven, holder vi et møde sammen med dig og uden dit barn, så vi sammen kan give dit barn en god start i Hyldehaven. Derudover holder vi møde efter 3 måneder og igen omkring dit barns fødselsdag, ellers er der altid tid til en snak, hvis du har behov for det.

I hverdagen vægter vi samarbejdet med dig som forældre særligt højt. Det er vigtigt for os at få den daglige snak med dig, så vi kan tage de individuelle hensyn til dit barn, det kan være omkring medicinering, eksem i udbrud, hvordan er natten gået, (manglende søvn) og så videre.

I løbet af året afholder vi sommerfest og kaffe-eftermiddage, som institutionsbestyrelsen står for, samt forældremøde.

Forældre til forældre

Da vores familier kommer fra hele Aalborg kommune vægter vi forældre/forældre samarbejdet højt, da familierne ikke lige møder hinanden i nærmiljøet

Forældre til forældresamarbejdet vægter vi særligt højt, da vores familier kommer fra hele Aalborg kommune og ikke lige møder hinanden i nærmiljøet.

Derudover har forældrene ofte bekymringer som ikke altid kan deles med  venner og tætte familier.

Konsultation med læge i Hyldehaven

2 gange om året, har vi konsultation med overlæge på børneafdelingen, Lisbeth Venø Kruse, hvor alle børn, forældre og kontakt person får mulighed for en snak om børnenes udvikling og ”sygdom”.

Tværfagligt samarbejde

Talepædagog, tværfaglig team,  indsatspædagog, vi samarbejder med dem alle, hvis vi finder behov derfor.